Training acquisitie

Welke eerste indruk maakt u? Kunt u uzelf (en uw producten en diensten) overtuigend presenteren? Heeft u veel klantcontact en wilt u aan de wensen van de klant voldoen? Deze vragen komen aan bod in onze praktische acquisitietraining. De wens van de klant staat centraal. Er wordt gewerkt aan een klantgerichte houding en uitstraling en ook in deze training speelt communicatie een belangrijke rol. Bijvoorbeeld met betrekking tot hoe u met lastige klanten kunt omgaan en hoe u optimaal kunt inspelen op de behoeften van de klanten.

Onderwerpen die aan bod komen:

  • Communiceren met uw klanten
  • Houding en uitstraling
  • Diverse typen klanten
  • Klantverwachtingen
  • Omgaan met weerstand
  • Praktijksituaties en rollenspellen

Meer informatie?

Heeft u een vraag over deze training? Neem vrijblijvend contact met ons op via info@janz.nl of ga naar onze contactpagina. 

Ga naar contact

JANZ

info@janz.nl

Projecten
Procesmanagement
06 - 13 54 69 96
j.takkebos@janz.nl

Procesmanagement
Academie
06 - 10 55 50 28
r.vanoort@janz.nl

Postadres
Postbus 650
3900 AR Veenendaal